woensdag 20 maart 2013

1e dag in HK!

Hallo allemaal,

Even een korte samenvatting van mijn eerste dag:

- 12 uur lange vlucht naast een snurkende man
- 6x verdwalen tijdens mijn zoektocht naar mijn studentenwoning omdat de wegen in deze buurt in een soort doolhof lopen
- een koffer van 19kg waar het handvat stuk ging. Dat is wel een probleem want de woning waar ik zit is hoger gelegen dus ik moet heel de tijd trappen op lopen
- voor HK begrippen een hele ruime kamer! 14 m2 maar wel met eigen badkamer en wc (gelukkig een echte wc pot en niet zo een gat in de grond waar ik bang voor was)
- na het inchecken pas erachter komen dat de stopcontacten hier anders zijn dan in Europa dus ik moet morgen schakelaars kopen
- geen warm water uit de douche (niet super erg nu want die vochtige hitte hier is echt niet te harden)

Vrijdag meld ik me op de universiteit dus ik ga morgen ruim de tijd nemen om de stad te verkennen, yeah!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten